

Τη σημερινή διδασκαλία της Γιώτας, παρακολούθησε και η φοιτήτρια Φωτεινή Νικολή, η οποία είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει με τα παιδιά, να τα γνωρίσει καλύτερα και στο τέλος της ημέρας να τους ανακοινώσει ότι θα συνεργαστούν μαζί μετά το Πάσχα και ότι θα έρθει και αύριο να θαυμάσει την όμορφη δράση τους που θα υλοποιήσουν εκτός του σχολείου.
Θέμα : Λουλούδια

Αφόρμηση : Ως αφόρμηση χρησιμοποιούμε τα λουλούδια που έχουν φέρει τα παιδιά στην τάξη.
Γνωστικές περιοχές : Γλώσσικη ανάπτυξη, Εικαστικά , Μελέτη περιβάλλοντος
Μέθοδοι : Διάλογος, εργασία σε ομάδες
Υλικά : Λουλούδια, μαρκαδόροι, χαρτιά



Ανάπτυξη δραστηριότητας :
Με την έναρξη της ημέρας τα παιδιά μας παρουσιάζουν ένα ένα τα λουλούδια που έχουν φέρει στην τάξη. Περιγράφουν το μέγεθος, το χρώμα, το σχήμα και μας λένε το όνομα του το οποίο καταγράφουμε εμείς σ΄ενα χαρτι.





Στη συνέχεια χωρίζουμε τα παιδιά σε 3 ομάδες: Ομάδα γραφης, ομάδα δημιουργικης έκφρασης και ομάδα αρίθμισης.
Η ομάδα γραφής γράφει με τη βοήθεια μας σ’ένα χαρτί τα ονόματα των λουλουδιών που έφεραν τα παιδιά.


Τέλος, η ομάδα αρίθμησης που αποτελείται απο 2 παιδιά απαριθμούν τις εικόνες που έχει δημιουργήσει η ομάδα δημιουργικής έκφρασης.








Μετά το πέρας της ομαδικής εργασίας, συζητάμε με τα παιδιά σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για το φύτεμα και την φροντίδα των λουλουδιών.


Έπειτα βγαίνουμε στην αυλή. Φωτογραφίζουμε τον χώρο που θα φυτέψουμε τα λουλούδια ώστε να δούν μετά την διαφορά και το αισθητικό αποτέλεσμα.








Μια δεύτερη ομάδα παιδιών βάζει προσεκτικά τα λουλούδια που έχουν φέρει τα παιδιά μέσα στις τρύπες και τα καλύπτει με χώμα.







Τέλος μια τρίτη ομάδα αναλαμβάνει να ποτίσει τα λουλούδια που έχουν φυτέψει τα παιδιά. Ως τελευταίο στάδιο φωτογραφίζουμε την νέα εικόνα που έχει πάρει το παρτέρι μετά το φύτεμα των λουλουδιών προκειμένου να συζητήσουμε και να αξιολογήσουμε μαζί με τα παιδιά τις διαφορές στις δύο εικόνες και το αποτέλεσμα την ημέρας. Τέλος, συζητάμε και οργανώνουμε με τα παιδιά την εξωσχολική δραστηριότητα της επόμενης ημέρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου